musicis-mylife

Alla inlägg under juni 2011

Av jennifer sötatse - 28 juni 2011 18:03

Tja. Jag fick låna farmors dator som tur va men jag kommer nog inte o ha en dator resten nu.

http://www.nelly.com/se/designyourdress/?obj=pOjxfhGqXqWPLdFQeahMJPW9cTyvJOSza3k4XqksW77fXBt2ZR


Bg#Ga

Snälla snälla, rösta på mina klänningar jag blir så tacksam då.

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att ha åkt till sala o sen hem igen me buss o de har blivit nått fel på mitt busskort venne vad men men.

Nu ska jag typ äta varmamackor, mmm gott.


men ni får ha de så bra resten av dan o sen skriver jag ett inlägg så fort jag får tillgång till data igen.


men snälla klicka på länken. gå in o rösta på mina klänningar vilka ni vill o hälst alla :D

bye

Av jennifer sötatse - 26 juni 2011 13:40

hey allihopa idag har jag typ chillat o försök få folk o rösta på mina klänningar  o de har gått ganska bra hitills o den klänning som har mest röster utav mina klänningar e den svarta svara möster (blommor).

från o me idag kommer inte jag ha nån data fören om 2 veckor typ :( så jag kommer inte kunna göra blogginlägg o de suger hästballe.

men hoppas ni gillar min blogg o allt för jag tycker de e jätte kul o blogga osv.

men nu har inte jag så mkt mer o skriva o så, men ni får ha en fortsatt trevlig kväll.


herrå :D puss

Av jennifer sötatse - 26 juni 2011 03:33

hey jag vet att de e sent nu men kan inte sova.

men jag gick in på nelly.com o designade lite klänningar så nu e jag me o tävlar o om jag vinner första pris så vinner man en resa nånstans utomlands, min klänning kommer säljas på nelly.com :D

osv. men jag tängte lägga upp lite bilder på klänningarna jag har designat :D



   


         


 den sista bilden vart lite mindre men aja.

de dåliga va också att jag kan inte lägga upp länken här så ni kan tyvär inte röst om ni inte går in på nelly.com o letar reda på domhär bilderna nu när ni ser dom så då kan ni rösta. snälla snälla snälla rösta jag blir så glad då :D

 

   

Av jennifer sötatse - 25 juni 2011 20:37

Jag känner bara att jag måste lägga upp denhär videon den e bra men endå dålig.

haha jag skrattar varenda gång jag ser o hör den xD

Lyssna o njut.



Av jennifer sötatse - 25 juni 2011 11:03

Gomoron allihopa, jag vaknade nyss o e fortfarande lite trött.

idag ska jag inte göra så mkt utan typ kanske va me en kompis o sen typ slappa.

imorgon åker jag till mamma o de betyder att jag inte kommer kunna göra ett blogginlägg fören typ om 3 veckor   fan vad arg jag blir, för mamma

har en dator men inge internet o de suger get balle.

men jag har ialla fall min mobil jag kan messa me o popa lite musik   

men typ nu har jag inte så mkt mer o skriva. 

men ni får ha en trevlig morgon o så.

Jag jag lite fler inlägg senare om vad jag gör eller nått.

  Pussss 

 

Av jennifer sötatse - 24 juni 2011 23:36

tja nu har jag nyss kommit hem från mina kusiner o vi har haft jätte kul.

o de som va roligast va att jag fick köra moppe för första gången o de va fett kul

jag svär. så jag tror nog jag ska skaffa moppekörkort när jag blir 15 om 1 år typ.

o nu sitter jag o min kusin typ o chillar. 

men nu har jag inge mer o skriva så vi hörs imorn ha en fortsatt trevlig midsommar :D


pussss


Av jennifer sötatse - 24 juni 2011 14:58

hey allihopa, nu har jag äntligen kommit hem från västerås o e helt slut.

O nu har jag äntligen fått tag på spån till mina 2 nakenmöss så nu har jag äntligen bytt spånet i buern  ..

om inte allt så länge så ska jag till mina kusiner o fira midsommar   .

Iadag har jag inte gjort så mkt förutom att ha läst fokis blogg hela dan annars, jag bara älskar den bloggen. www.fokis.se


men nu har jag inte så mkt mer o skriva men ni får ha en härlig midsommar me massor av jordgubbar.

pusss   

Av jennifer sötatse - 24 juni 2011 09:45

gomoron allihopa, jag vaknade nyss o snart ska jag in till västerås.

men idag e de midsommar så jag önskar er en trevlig midsommar,

de som e godast på midsommmarbordet e ju färskpotatis o sill, sen ska man ju klart ha jordgbbar me grädde  idag kommer farmor o farfar på dan sen åker vi me dom till mina kusiner o firar midsommar där så de kommer bli kul.

men nu hinner inte jag skriva nå mer för nu ska vi till västerås o titta på en ny bil

men innan jag loggar ut tängte jag lägga upp lite bilder.


Glad midsommar :D

pussss  


   


 Vilken söt katt :D   

Presentation


Är en tjej med väldigt stort intresse inom musik och har sökt en sån linje i gymnasiet. Jag älskar att ha kul med kompisar. Kompisar är ju självklart ett av mina andra intressen och såklart shoppa och killar. så då vet ni det :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

tycker du om o läsa min blogg ?
 Ja
 Ne

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards