musicis-mylife

Alla inlägg under juli 2011

Tjo

Av jennifer sötatse - 16 juli 2011 22:03

Heyhey. Jag har inte bloggat på länge men jag har inte orkat göra några inlägg sen har jag typ inte haft tid me de. På måndag så åker jag till torpshammar i Norrland o ska va däri säker 1- 2 veckor ungefär så då har jag ingen data. Vecka 30 på fredagen ska jag gå påsalafestivalen o se danny från (E.M.D)o byz som bor i Sala. Sen typ veckan efter de ska jag kanske campa me en kompis.Men ska nu har jag typ Inge mer o skriva så ni får ha de så bra. Bye. Puss

Av jennifer sötatse - 12 juli 2011 11:20

heyhey.

Nu har jag varit vaken i några timmar,

o i morse gick jag upp menans min kusin låg  sov så jag gick upp o kollade på tv.

Idag ska jag, min kusin o pappa åka till månsols i sala o bada o så ska jag äntligen få använda min nya bekini som e fett snygg, så idag ska jag sola, bada o sola fett nice asså.

Jag längtar tills vi åker   .

yeah nästa blire torpshamma JIPPIE <33 (lägtar)

då ska jag bada så mkt jag kan. O på stranden vi brukar va på så finns de en stor vatten kana den e as rolig o den leder ner till vattnet.

sen finns de typ 3 hopptorn, kommer ihåg förra året när jag hoppade från den högsta där o jag gjorde benplask ajaj va ont de gjorde.

O när jag va där förra året så åkte vi till ett ställe o kollade på Erik Grönwall idolvinnaren 2009 o han höll mej i handen o jag vart så jäkla ivrig.

Men nu har jag inge mer o skriva.


Herrå <333

 

tjo

Av jennifer sötatse - 2 juli 2011 23:52

Heyhey, just nu sitter jag hos min kontaktfamilj o fick låna deras data o snart e de väll dagst o dra sej till sängs för jag e as trött.

idag har jag inte gjort så mkt men i morse vaknade jag nån stans runt 10, sen åkte vi iväg för att kolla när de va en hund som vallade kor o får hunden va jätte dukdig, men de e inget för mej.

O jag bara längtar till på måndag för då får jag prata me min syster som har blivit opererad i onsdags o allt gick perfekt o jag vart så glad för jag va super orolig innan.

så vaknade hon upp helt idag da, så kommer pappa o syster hem från lund nån gång nästa vecka o då blir jag glad.


Men nu har jag inte så mkt mer o skriva för nu ska jag gå o lägga mej.

Sov så gott allihopa. puss <3

Presentation


Är en tjej med väldigt stort intresse inom musik och har sökt en sån linje i gymnasiet. Jag älskar att ha kul med kompisar. Kompisar är ju självklart ett av mina andra intressen och såklart shoppa och killar. så då vet ni det :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

tycker du om o läsa min blogg ?
 Ja
 Ne

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards