musicis-mylife

Alla inlägg under april 2012

Av jennifer sötatse - 30 april 2012 14:35

Jag har inte skrivit på länge nu i know har lite ork idag till att skriva lite.

jo idag e de ju valborg som sagt och jag venne riktigt va vi har för planer

de var ju sagt tidigare att vi kankse skulle åka raggarbil på crusingen men

venne hur de blir me den saken nu vi får väl se men vi ska nog i alla fall till

sala tror jag o kolla på crusingen eller nått, nått blire. 


Imorn får jag ytligare 200 på kontot o då har jag 600 så jag äntligen har råd

me piercingen jag ska göra efter jag har fyllt år den 26 maj,

samma dag som jag fyller år ska jag oxo komfirmeras jag ser fram emot de på

ett sätt för då ska jag liksom sjunga solo inför hela kyrkan som kommer

att vara proppfull me folk o jag kommer ju o vara nervös förståss.

Men kanske inte e väsrta höjdaren att komfirmeras samma dag som man fyller år men men, jag får

väl ta de som de kommer.


sitter just nu o kollar på film me pappa o hans tjej den e ganska tråkig

tycker jag i alla fall, filmen heter ''the battleshipp'' där bland annat

Rihanna e me de e typ de enda jag gillar me filmen haha, ne men nu

orkar jag inte skriva mera så ni får väl ha en trevlig valborg haha, men

aa herrå :DD

   

Av jennifer sötatse - 17 april 2012 16:55

Just nu sitter jag o håller på me mammas iPhone så jag gör nog ett inlägg nu sp e de klart:)Jag kom hem för inte allt så länge sen jag e ganska trött idag, skolan e tråkigt.Jag har oxo haft prov idag i engelska o de kändes faktiskt rätt så okey.Sen på livskundskapen förra veckan kollade vi på en film som heter "älska mig"Den va bra men sjukt jobbig o se på för där väcks verkligen starka känslor till liv asså, jag började faktiskt gråta lite haha :))Ne men annars har jag inte gjort sp mycket idag.Haha just ja, på NO lektionen fick vi lukta på aceton eller va de vaO fugan va starkt de luktade jag vart typ darrig ganska länge men de har gått över nu o den lukten stack i näsa haha de luktade inte gott. AjaNu ska jag äta så ni får väl ha de så bra så kanske jag gör ett inlägg lite senare Bye :D

Av jennifer sötatse - 17 april 2012 00:15

Vet de kanske e lite  sent o blogga just nu men kan inte sova e ganska pigg så ligger o lyssnar på musik just nu (One direction) på spotify.

Idag har jag i alla fall eller igår, men i alla fall så fick jag dom låtarna jag ville ha till i´min mobil, dom låtarna har jag verkligen letat efter sen går min kompis runt me dom i sin mobil jag bah SKICKA haha.

På mtv nu är de svampbob fyrkant haha men orka kolla nu haha venne va jag orkar nu om jag ska va helt ärlig.

Jo idag/igår, var jag o gymmade o jag är faktiskt riktigt stolt över mej själv så jag ska ge gärnet nu,

imorn/idag har jag engelska provm, önska mej lycka till :D


aja nu ska jag försöka sova så nu får ni ha en riktig gonatt :D


hörs imorn om jag hinner skriva innan jag sticker till skolan men får väl alltid se haha, men gonatt sov gott :D


One Direction <33

                 

Av jennifer sötatse - 15 april 2012 13:02

                     


Av jennifer sötatse - 15 april 2012 12:56

Jag har typ vart vaken i 3 timmar kanske men e ganska trött haha. :D

Idag e de en riktig seg dag för mej, finns inget o göra :)

Men klockan 3 kommer de en film på tv som jag ska se de va typ

evigheter sen jag såg den men den e jävligt bra. :)

Imorn e de skola -_- orkar inte men jag tror de blir gym imorn men jag kom

ju på att jag glömde kortet hos pappa, jag får väl gå hem under den långa rasten imorn

o hämta kortet :D

Men aja nu orkar jag inte skriva nå mer så jag gör väl ett inlägg senare, 

tängte göra ett inlägg efter dehär o lägga upp lite bilder :D

men ni får ha de så bra :D<3

 

Av jennifer sötatse - 14 april 2012 23:25

jag har just kollat klart på en jätte bra film o ska nu gå o lägga mej,

min kväll har varit bra o aa.

jag satt o kollade på kvällen är din idag o de va en tjej

som fick träffa One direction o gissa va avis jag blev, vill ju oxo träffa dom,

dom e mitt favorit band så de skulle inte vara helt fel att få träffa dom nej. men

nu har jag skrivit klart för ikväll så ni får ha de så bra o gonatt så hörs vi imorn herrå.

puss puss :D<3


ONE DIRECTION <3333

 

       

Av jennifer sötatse - 14 april 2012 11:02

Gomorn,

jag har nyss vaknat nu ja o sitter o äter frukost nu,

te, ost macka och en tallrik me Crunchy mums,

jag har sovit skit bra inatt så jag e ganska pigg men de va

ju min farmor som väckte mej igenom att ringa mej på telen o min ring signal

låter skit högt så aa.

Hur har eran morgon varit?

Idag vet jag inte va jag ska göra förutom att äta pizza me min mamma

o hennes assistent o de ska bli gott :D

aa men nu ska jag fortsätta att äta så vi får väl höras sen.

herrå puss :D<3

 

Av jennifer sötatse - 13 april 2012 20:48

Nu sitter man o kollar på lets dance o de e ganska tråkigt men de tycker inte mamma o hennes assistent.

Men sen kommer i alla fall de programet jag ska se big brother o idag ska dom nominera, om jag ska va ärlig så tycker jag faktiskt att joe ska ut denhär gången ja visst dom kanske har gått på han mkt men han ljuger ju ganska mkt själv så därför vill jag att han ska ut.


Jo angående Hanna W så e jag så jävla trött på hennes jävla skit snack jo på hennes blogg hadde hon lagt upp en video där hon säger att varje klass ska ha ett mobboffer annars e de inte en riktig klass men tänk på dom som blir mobbade så jävla mkt o till o me tar livet av sej de e fan inte roligt o bli mobbad jag vet fan hur de känns men jag har ju kunnat släppa de som tur e, själv vart jag ju mobbad i förskolan men jag flytta hit till heby o de vart lite bättre men inte så mkt, men sen nu när jag kom upp i 8:an har jag fått mera kompisar, har till o me bästa vänner o de e jag jävligt stolt över, jag har fått mer självsäkerhet o allt, jag vågar göra mera än va gjorde förut o om nån säger nått dumt till mej men visst då får dom väl säga de men jag har faktiskt lärt mej att igga de så jag bryr mej faktiskt inte bara så ni vet liksom. ne men  jag e jävligt stolt över mitt liv nu så.. :D


Men i alla fall jag älskar dom kompisarna jag har.

Marelle om du ser dehär så ska du veta att du betyder så mkt för mej o vi har så otroligt många minnen tillsammans som jag aldrig kommer o glömma som att när vi var utanför karlsson i morngongåva då vi typ flumma de kommer jag aldrig glömma :D


Men nu har inte jag nå mer att skriva så ni får ha de så bra så hörs vi imorn puss puss :D<33


 

Längtar tills sommaren :D<3     

Presentation


Är en tjej med väldigt stort intresse inom musik och har sökt en sån linje i gymnasiet. Jag älskar att ha kul med kompisar. Kompisar är ju självklart ett av mina andra intressen och såklart shoppa och killar. så då vet ni det :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

tycker du om o läsa min blogg ?
 Ja
 Ne

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards