musicis-mylife

Alla inlägg under januari 2012

Av jennifer sötatse - 2 januari 2012 11:55

Heyhey. Just nu sitter jag i taxin på väg hem till lilla gåvan, jag har Haft roligt me kusiner o släkten. Sen vill jag passa på att säga gott nytt år :)De e ganska tråkigt i åka men som tur e får man låna mammas iPhoneO hålla på me :)Nyår har vart jätte bra, vid 12 slaget gick jag i kusinerna o några till utO kollade på fyrverkerierna o shit man vart nästan döv för de smällde somfan i när jag kommer hem tänkte jag försöka ladda upp en video på de för de e rätt häftigt :)Nu kan jag inte skriva så mkt mer för jag börjar må illa de e bara för att jag skriver o åker bil samtidigtMen ni får ha de så bra :) <33

Presentation


Är en tjej med väldigt stort intresse inom musik och har sökt en sån linje i gymnasiet. Jag älskar att ha kul med kompisar. Kompisar är ju självklart ett av mina andra intressen och såklart shoppa och killar. så då vet ni det :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

tycker du om o läsa min blogg ?
 Ja
 Ne

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards