musicis-mylife

Alla inlägg under februari 2012

Av jennifer sötatse - 11 februari 2012 21:17

heyhey. jag e så glad nu för Ulrik Munther e vidare i final o tomas di leva åkte ut

yeah ulrik e bäst.:D

idag började dagen me att jag vaknade typ 10. aja nu orkar jag inte skriva hejdå<3

 


Av jennifer sötatse - 10 februari 2012 14:32

heyhey. jag har inte skrivit på as länge jag vet men har inte haft tid o lust o venne om jag kommer ha kvar bloggeen eller inte men vi får väl se.

jag kom hem från skolan för inte så länge sen o jag tycker faktiskt att skoldagen har varit

jätte bra.

Jag ska börja ta steget fram o våga vara den jag vill vara och om ni ogillar de så e de fan

erat problem inte mitt, jag skiter fullständigt i vani tycker o tänker om mej för man blir bara less på de

och de tänker jag inte vara på de o dom som bara går på utseendet kan skaffa sig ett liv, de e oftast dom 

som e bäst på insidan som e underbara och skit fullständigt i utseendet de e inte de som räknas.!!

Just nu sitter jag o lyssnar på musik o ska snart fortsätta städa snart o om inte allst så länge kommer pappas tjej hit,

tyvär så kommer inte min syster hit för hon e sjuk   jag saknar henne så fruktansvärt.

men aja nu ska jag fortsätta o kolla vidare på nelly.com o se om jag hittar nått så ni får ha de så bra så länge

och ha en underbar helg. :P<3 

Presentation


Är en tjej med väldigt stort intresse inom musik och har sökt en sån linje i gymnasiet. Jag älskar att ha kul med kompisar. Kompisar är ju självklart ett av mina andra intressen och såklart shoppa och killar. så då vet ni det :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

tycker du om o läsa min blogg ?
 Ja
 Ne

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards