musicis-mylife

Direktlänk till inlägg 14 juni 2012

Sommarlov:)<3

Av jennifer sötatse - 14 juni 2012 12:10

Anledningen till att jag inte bloggade nått igår va att jag hade inge internet o jag sov typ hela dan.


Men jag hade i alla fall jätta roligt på grönan jag åkte inte så mycket till skillad från va jag brukar göra när jag e där menmen.

Men de e i alla fall skit skönt me sommarlov o om typ två veckor e de läger för mej o veckan efter de ska jag campa me familjen o så :D


Jag har i alla fall tänkt att ha riktigt roligt i sommar o sola om de blir fint väder nån gång,

nu i helgen ska jag ju in till sala på teori så jag kan ta moppe kortet o de e från lördag-måndag mellan 08:00-12:00

så de blir bara att gå upp tidigt, men efter teorin på lördag ska jag först till gymmet har jag bestämt

sen e de bara åka hem o duscha o göra sej klar inför rix fm festival :D


Igår dagen gick ut på att jag typ sov hela dan men jag kom ju typ hem halv ett på natten i tisdags så jag va ju lagom trött.

Men sen senare på kvällen kollade jag i alla fall på en film som heter ''Soul surfer'' den e verklighets baserad, men i alla fall den handlar om en tjej som heter ''Bethany'' som älskar att surfa o en dag när hon e ute me sin bästa vän o hennes familj på havet, så ligger dom på surfbrädorna o pratar o så helt plötsligt dyker de en haj upp mitt från ingen stans o biter av henne armen o en liten bit av brädan, men i mesta dels av filmen så försöker hon klura ut hur hon ska kunna surfa me en arm o hon vann en tävling innan hon blev av me armen o hon vart kvalificerad till en större tävling eller hur man säger de, men hon vann inte den.

Jag tycker att den filmen e riktigt värd att se, jag tyckte att den va super bra så den skulle jag rekomendera till dom som inte har sett den, hon e duktig som kämpar o hade hon inte varit sådär lugn som hon va så skulle hon inte ha överlevft. 


Men i alla fall nu ska jag lägga upp lite bilder från skolavslutningen o lite från grönan :D <3


 


 


            

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer sötatse - 9 september 2013 10:37

sitter just nu på en lektion och har as tråkigt, fattar typ ingenting om vad man ska göra det enda jag vet är att man ska välja en låt som betyder mycket och berätta varför den betyder nått och jag valde ''Bless the broken road'' med Rascal Flatts. Ä...

Av jennifer sötatse - 17 juli 2013 19:45

Min dag har väl varit rätt så hyfsad i alla fall är lite trött bara..Är hos min kontaktfamilj nu och bara chillar ute i solen. Följde med när hon vaccinerade hästar och avhornade kalvar. Men nu tänkte inte jag skriva nått mer så ni får ha det så bra,...

Av jennifer sötatse - 13 juli 2013 11:12

Hej hej. Jag har inte skrivit i denhär bloggen på jätte länge jag vet. Men har hållit på lite med en annan blogg på devote men jag förstod mig inte på den sidan så jag gick tillbaka hit :) Jag har gjort mycket under den tiden jag inte har skrivit i ...

Av jennifer sötatse - 26 juli 2012 15:15

Ja som i de senaste inlägget jag gjorde skrev jag ju om en tävling som Simon åkesson hade på sin sida. Nu har han ännu en tävling fast då vinner man ett par helt valfria skor man måste bara följa instruktionerna. Gå in på hans blogg o läs mer ...

Av jennifer sötatse - 8 juli 2012 23:06

Om ni vill ha chansen att vinna ett par Jeffrey Campbell skor (svarta) så kan ni gå in på Simon Åkessons blogg www.swaxu.bloggplatsen.se Där ni kan gå me o tävla men ni måste göra lite saker för att tävla o den 22 juli (tror jag de va) så lottar ha...

Presentation


Är en tjej med väldigt stort intresse inom musik och har sökt en sån linje i gymnasiet. Jag älskar att ha kul med kompisar. Kompisar är ju självklart ett av mina andra intressen och såklart shoppa och killar. så då vet ni det :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

tycker du om o läsa min blogg ?
 Ja
 Ne

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards