musicis-mylife

Direktlänk till inlägg 30 juni 2012

åkte dit, kände ingen åkte hem kände alla! ''Våga vara dig själv''

Av jennifer sötatse - 30 juni 2012 14:32

Ja igår kom jag hem ganska sen jag har ju liksom vart på läger o på grönan.

 

I måndags vaknade jag upp halv 5, gjorde mej iårdning o åkte me pappa o hans tjej till t centralen i stockholm,

jag gick in i centralen o skulle till gate 19 men i alla fall jag gick upp dit o väntade på att få gå på bussen, när jag kom dit stog de massor me folk där me sin pacning jag bah vafan e dehär ska jag verkligen åka?  men jag åkte me i alla fall, jag gick på bussen o satte mej o jag hade en tom plats brevid mej tills vi skulle göra nån aktivitet på bussen,

aktiviteten gick ut på att man skulle få 3 varsinna kort o läsa upp sen skulle den andra personen fortsätta men i alla fall så satte sej Clara bervid mej o vi körde de där me varandra jag kände direkt att jag hade fått kontakt me henne sen va jag me henne resten av dagen fast jag lärde ju känna flera när vi va på själva lägret:D

vi gick av bussen o in i matsalen för att ledarna skulle presentera sej sen fick vi alla en egen t-shirt som de stog ''Våga vara dig själv'' :D

 

Då lärde jag känna Elin o Louise <3 sen skulle vi ner till huset o kolla efter våra rum o jag fick dela rum me, Elin, Molly o Erica o de va riktigt kul att dela rum me dom, efter en stund skulle vi tillbaka till matsalen för att köra några aktiviteter o de va roliga aktiviteter, en av dom skulle man räkna procent som jag suger på men mitt lag vann inte.

sen hade ledarna fixat olika mat grupper som skulle hjälpa till o laga mat o jag fick laga mat me, Clara, Tova o Hanna o vi lagade Tacos :D

dagen efter  vaknade vi upp o då fyllde Tova år, så vi firade henne på dagen o så. 

jag kommer inte ihåg exakt vilken dag de va men vi körde nån slags Americanskt.

I onsdags hade vi oxo en dag full me aktiviteter vi va typ indelade i 3 olika grupper o alla skulle, göra varsinna gips figurer (lägger upp bild sen) olika tävlingar o till sist skulle man typ göra ett träningspass me typ styrke o lite kick boxing, de va kul men absolut inte min grej haha de enda som va min grej de va o göra lite övningar så man får träningsverk.

På kvällen kollade vi på film (cops) den e ganska tråkig men vi skulle kolla på den för att på dagen efter skulle en karraktär från filmen komma o hälsa på o de va ju såklart Eva Röse(bild kommer), skit snäll person o en skit söt son :D Dom 2 första dagarna regnade de o dom sista dagarna va de jätte fint väder, vi va typ på stranden ganska ofta o de va riktigt nice, men de va en dag som man fick välja va man ville göra om man ville måla manga eller bada eller nått annat, jag tog bada så jag, hanna o clara valde att gå ner till stranden me gitarren o hannas ipad så vi kunde sjunga o spela lite o de va kul, efter ett tag så kom de fram en kille till oss som va typ 19 o sa att vi va bra osv, han spelade lite på gitarren men han försökte typ flörta me mej, sen sa jag till dom andra att jag ville doppa fötterna o då gjorde jag de men lucas o några till va ju i vattnet o så klart ska dom ju skvätta vatten när man liksom har en vit tröja på sen e inte de lite typiskt ? :D

men sen sista dagen/kvällen så va vi typ i skogen o körde 5 kamp o vårat lag vann ju såklart :P 

sen gick vi typ in längre i skogen för att komma fram till ett ställe där man kan grilla o så, vi år hamburgare, men vi ville ju bada så vi skulle gå till vattnet men nackdelen me att ta sej fram va ju att, de va as mycket stenar s¨å man kunde ju ramla o så ihjäl sej o de va torkat sjögräs o brännässlor så jag fick hjälp av lucas att ta mej fram, TACK Lucas annars hade jag kanske dött haha ne men ahaha.

Vi körde musik tävling o såklar så körde vi tjejerna mot killarna o gissa vilka som vann jo, tjejerna för tjejerna e ju mycket bättre på sånt än va killar e, har jag inte rätt *?:D

vi gick tillbaka hem, men när vi gick dit, jag o Erica e ju så jävla kittliga så vi var ju rädda att dom skulle komma fram o kittla oss o vissa gjorde de som tex lucas han såg ut som en kanin haha :D

sen sista dagen(igår)   städade vi huset o så, Typ nästan alla kallade men för taggboll för jag har ju piercing o de e en tagg jag har i läppen men de kommer alltif finnas där som ett minne haha:)

dom grillade korv o majskolv o de va gott me majs, jag äter ju inte korv vi satt vid ett bort men några från lägret som hade lärt känna så som Ida, Corre, Erica, Clara, Lucas o några till da, sen e de ju vissa killar som håler på o taffsar men jag brydde mej inte så jätte mycket egentligen till skillnad ifrån va jag brukar göra :D

 

Bussen kom o vi gick på, menans vi åkte buss så sjöng jag o Elin H på lägerlåten som vi hade gjort, melodoin va Eric saades Låt (Manboy) de va bra.

sen gick vi av bussen o de va då de kom, jag bröt ihop o de va de sjukaste jag vart me om har aldrig blivit så ledsen som jag blev igår av att man måste säga hejdå av alla, o de va typ de värsta jag vart me om, tårarna bara rann o rann jag kunde inte sluta, jag kramade alla som va kvar, o alltså jag kommer sakna varenda lilla kotte eller jag saknar dom redan me i alla fall. ÄLSKAR er o saknar er enormt mycket, puss:D<33 hoppas de blir en återträff  o att man får gå på lägret nästa år, lägret e verkligen nått som jag rekomendrar.

 

Aja nu har jag berättat min långa historia o ska lägga upp lite bilder hade jag tängt :D

 

                   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer sötatse - 9 september 2013 10:37

sitter just nu på en lektion och har as tråkigt, fattar typ ingenting om vad man ska göra det enda jag vet är att man ska välja en låt som betyder mycket och berätta varför den betyder nått och jag valde ''Bless the broken road'' med Rascal Flatts. Ä...

Av jennifer sötatse - 17 juli 2013 19:45

Min dag har väl varit rätt så hyfsad i alla fall är lite trött bara..Är hos min kontaktfamilj nu och bara chillar ute i solen. Följde med när hon vaccinerade hästar och avhornade kalvar. Men nu tänkte inte jag skriva nått mer så ni får ha det så bra,...

Av jennifer sötatse - 13 juli 2013 11:12

Hej hej. Jag har inte skrivit i denhär bloggen på jätte länge jag vet. Men har hållit på lite med en annan blogg på devote men jag förstod mig inte på den sidan så jag gick tillbaka hit :) Jag har gjort mycket under den tiden jag inte har skrivit i ...

Av jennifer sötatse - 26 juli 2012 15:15

Ja som i de senaste inlägget jag gjorde skrev jag ju om en tävling som Simon åkesson hade på sin sida. Nu har han ännu en tävling fast då vinner man ett par helt valfria skor man måste bara följa instruktionerna. Gå in på hans blogg o läs mer ...

Av jennifer sötatse - 8 juli 2012 23:06

Om ni vill ha chansen att vinna ett par Jeffrey Campbell skor (svarta) så kan ni gå in på Simon Åkessons blogg www.swaxu.bloggplatsen.se Där ni kan gå me o tävla men ni måste göra lite saker för att tävla o den 22 juli (tror jag de va) så lottar ha...

Presentation


Är en tjej med väldigt stort intresse inom musik och har sökt en sån linje i gymnasiet. Jag älskar att ha kul med kompisar. Kompisar är ju självklart ett av mina andra intressen och såklart shoppa och killar. så då vet ni det :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

tycker du om o läsa min blogg ?
 Ja
 Ne

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards