musicis-mylife

Alla inlägg under mars 2012

Av jennifer sötatse - 5 mars 2012 21:32

tjena tjena.

jag vet jag har inte gjort nått inlägg på skit länge o de e för jag har inte haft lusten till de.

Just nu sitter jag o lyssnar på musik på spotify, 

har vart i skolan idag o de va en ganska bra skoldag imorgon har vi typ nån tema matte dag o jag som bara

''älskar'' matte jippie -_-.

dehär e andra veckan sen sportlovet o de har vart ett helt okey lov fick i alla fall den sömn jag vill ha.

Vecka 12 har jag prao en hel vecka o jag har inte hittat nått än så jag undrar

va jag ska göra egentligen.

Snart börjar big brother o de e så skönt att jessica inte e kvar i tävlingen hon e så

dryg o den som ska åka ut efter tycker jag ska vara hannah widerstedt för hon gnäller, gnäller o

e en allmän biatch som tror att hon e bättre än alla andra o jag bara stör mej på henne o hennes blogg e inte

häller så rolig o läsa så har slutat me de.

Men nu orkar jag inte skriva längre så vi får höras imorn, natti natti :D<3

Presentation


Är en tjej med väldigt stort intresse inom musik och har sökt en sån linje i gymnasiet. Jag älskar att ha kul med kompisar. Kompisar är ju självklart ett av mina andra intressen och såklart shoppa och killar. så då vet ni det :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

tycker du om o läsa min blogg ?
 Ja
 Ne

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards