musicis-mylife

Alla inlägg under november 2011

Av jennifer sötatse - 22 november 2011 22:53

tjatja.

Imorn i skolan har 7-9 innebandyturnering o de ska bli ganska kul men bara de att jag ska va målis på nån match

o de ''passar ju jätte bra'' när man e bollrädd, men när jag inte kommer va målis så ska jag vara back o de e lite roligare i alla fall men de som jag tycker e bra me dehär e att tjejer kör mot tjejer o killar mot killar annars hade de inte vart kul.

Förra året på innebandyturneringen så vann vi inte så många matcher,

de roliga me de året va ju då att nån hade blivit in knuffad i en knapp så de va typ brandlarm o de va ju

falskalarm men då fick vi gå ut ifrån byggnaden o de va nån jävla röst som varnade jätte länge de kanske höll på

i 30 min o alla vart irreterad på de där larmet så de va inte så kul.

Men imorngon ska vi fan klara de, de e bara jag som inte ska försöka släppa in mål.


Vad har ni gjort idag ?

själv har jag inte gjort så mkt, typ vart i skolan o haft de faktisk roligt (otroligt) men de va faktisk ganska kul,

annars i skolan va de plugga, plugga -_-.

Imorn e de oxo 20 års jubeleum på gården vid skolan kl. 15:00 dom bjuder på tårta o sen kl. 20:00 ska state of grace sjunga på scenen o de som e roligt e ju att min musik lärare e me i de bandet o de e faktiskt ganska coolt för jag har aldrig hört hans band men ska göra de imorn o min kusin ska sova hos mej me de ska faktisk bli kul.

om kanske 4-5 veckor e de JULLOV jaaaa. Idag har jag oxo köpt en ny tröja o den e skiit snygg :) (L)

Sen på torstag o fredag morgon missar jag skolan jiippiie, de e bara för att jag o min kör ska ju sjunga i kyrkan för att på söndag e de ju första advent, men jag o min kör ska sjunga först på torsdgen inför förskolan o så, på fredag så ska vi sjunga för dom som e lite äldre o de blir kul. :P


Nu kommer jag inte på nå mera o skriva så ni får ha de så bra o gonatt puss<33

här kommer en låt me som jag gillar.

 

Av jennifer sötatse - 21 november 2011 20:14

tjatja.

det e egentligen en sak jag inte fattar o de e att alla e så jävla negativa så fort dom ser bilder me

2 killar de e fan normalt, o tex när 2 tjejer syns på bild o typ pussas då e de en helt annan sak en va de e när de e 2 killar som pussas, men om ni inte har något vettigt o säga så säg för i helvete ingenting...

Så jag har bah 1 sak att säga, låt sånna människor vara ifred dom kan inte rå för att dom e födda sånna de e liksom hormonerna som gör allt. Men den här saken e fan lika stort som att de e en kille o en tjej e tsm.

Jag tänker i alla fall stötta sånna männiksor som e homosexuell jag bryr mej faktisk inte för jag tycker att de e normalt, har redan sagt det men jag säger de igen : ge FAN i att säga/skriva om ni inte har några vettiga saker att säga till dom personerna.!!!!

De va bara de jag ville säga.... puss<33

Av jennifer sötatse - 18 november 2011 18:59

tjatja.

tängte bara göra ett litet snabbt inlägg för snart har mitt favoritprogram premiär o du börjar nu så jag gör

ett inlägg lite senare när vampire diries e slut byebye. puss<33

 

Av jennifer sötatse - 16 november 2011 19:30

tjatja.

Idag har jag typ vaknat upp på morgonen sen gick jag typ o duschade, fixade mej i årdning

o stack iväg till skolbussen.


Jag kom fram till skolan o lämnade mina saker i skåpet o gick på lektion (världens tråkigaste)

nu e jag typ as trött.

Idag hade vi innebandy på idrotten för att om exakt en vecka asså nu på onsdag har hela

högstadiet innebandyturnering o de ska faktiskt bli ganska kul o jag ska va målis på i alla fall några matcher,

roligt men jag e ju bollrädd.


Ikväll klockan 21:00 kommer de en bra film på tv11 (scary movie 4) o den vill jag se så vi får se om

jag lyckats övertala mamma till att kolla på den för hon hatar den.

men just nu har jag typ inte så mkt mera o skriva förutom att jag har lungnat ner mej efter all arghet som tog

över o så klart påbverkades jag ju på lektionerna me (inte bra)

men nu ska jag typ kolla vidare tunt på fejjan så får ni ha de så jätte bra, puss <33  

Av jennifer sötatse - 13 november 2011 16:03

tjatja.

typ inte gjort så mycket idag typ bara vaknat upp tagit de lungt o suttit vid datan.

Jag e så förbannad på min kompis just nu för jag skrev till henne om denhär killen vi träffade i uppsala

som jag gillade men han gillade min kompis, idag skrev jag till henne men visa han att du inte e interesserad av honom o vet ni va jag fick till svar ? jag fick ''men jag gillar honom'' till svar o när jag läste de fyfan va arg jag vart så jag började typ gråta för att de e så jävla jobbigt dehär.

sen skrev jag till henne ''men om du e min kompis ska du ge fan i han'' o jag har inte fått nått svar sen skrev jag,

'' de va meningen att jag skulle träffa han men jag tog me mej dej bara för att de inte skulle hända något o inte att ni 2 skulle gå o bli kära i varandra, antingen väljer du att vara kompis me mej eller inte vara kompis me mej allst välj vilket av de för du lovade mej'' så skrev jag men har inte fått nått svar.

Hon lovade mej att ge fan i han men venne om de funkar så nu e jag typ skiiiiit förbaaaaaaaaaaaaaaanad sry fick lite damp o behövde få ut mej de.


Men nån som har tips på hur jag kan bli glad igen för just nu e de inget som kan få mej o bli glad för jag e så jääävla arg/ledsen.

Men nu har jag inge lust o skriva nå mer tängte gå ut snart o ta lite frisk luft men ni får ha de så bra, puss<33


 

Av jennifer sötatse - 12 november 2011 22:53

tjatja.

idag har jag först vaknat upp på mogonen o min kompis sov hos mej från i fredags till idag,

sen åkte vi till min mamma o va där en stund jag e ju kvar där nu.


Igår när jag träffade killen i uppsala vart de inte så bra för han började gilla min kompis o jag e ganska irreterad på de

för de e aldrig kul när sånt händer, så hela bussresan hem igår så satt jag o deppade jag kunde liksom inte tänka på annat för han va skit snäll.


O sen har jag pratat me min kompis idag i tele som va me igår jag venne om jag e arg eller inte men de e bara så jävla tungt när man vet att killen man gillar börjar gilla min kompis o jag venne vad jag orkar göra eller inte just nu, e så jävla nere men de e inte första gången jag e såhär nere de e typ andra gången nu, första gången träffade jag en från uppsala/enköping o han kysste mej sen helt plötsligt dissade han mina sms o då vart jag skit ledsen o typ kunde inte göra annat en att sova eller nått o då könndes de som att jag låg i koma, de e ganska jobbigt så dissad av nån man gillar de e inget man vill bli direkt jag lovar. så därför har jag inte gjort nått inlägg fören nu för jag har typ inte orkat för jag va så jävla nere.

men jag försöker komma över de så mkt jag kan nu men de e inte så lätt, de kommer nog o ta ett tag för mej att lämna allt bakom mej.


men just nu orkar jag inte skriva nått mera nu så ni får ha de så bar o gonatt på er hoppas ni sover bättre en mej inatt venne ens om jag kommer kunna sova en blund.

men puss puss <33

Av jennifer sötatse - 7 november 2011 19:17

Heyhey.

Jag kom hem typ för en liten stund sen jag har nämligen varit i badhuset,

de va roligt men man blev helt slut o jag va där me min kusin o hans kompis.


Nu e jag typ as hungrig men pappa håller på o gör mat o hopps de e nått gott.

Jag har typ vart as trött i skolan idag me jag hade nästan lust o somna på matten.


Sen i skolan va de lunch de va typ ris o nån kyckling bara att när jag kom till matsalen så va kyckligen slut

eller slut o slut de va en i en annan 8:a som tog den sista kycklingen o då värmde dom som jobbar i köket

upp mera kyckling men en nackdel me de e att om hon säger maten kommer allderless strax o så tar de 20 min,

aa så e de i min skola att när maten tar slut så får man fan stå där o vänta i kanske en halvtimme -_-.


Första dan i skolan efter höstlovet va okey men alla va typ as trötta så ingen orkade typ jobba.

Men men nu ska jag äta så vi får höras sen så får ni ha de så bra :D <333

Av jennifer sötatse - 7 november 2011 06:53

Gomorngon allihopa.

Just nu sitter jag o lyssnar på musik på mtv o sminkar mej inför skolan.

Jag har fan ingen lust o gå till skolan idag, inatt kunde jag inte sova så man e ju ganska trött

o så har man idrott idag -_- jag sitter bara o längtar tills skolan slutar idag de e så jävla tråkigt i skolan

me tråkiga lärare.


Idag måste jag oxo öva på läxan för att på torsdag har jag NO prov

om blodomlopp o sånna där saker o då ska man oxo kunna

dom fyra uppdelade delarna på hjärtat som, Höger förmak, höger kammare,

vänster förmak o vänster kammare.


för kanske 3 veckor sen i skolan så fick vi ju dissekera lam, hjärta, lever, nure o lungor 

o de va grymt äckligt så jag gick ut därifrån ett tag så jag tog lite luft ifrån den äckliga doften.


Men nu måste jag fortsätta me de jag gör o så får ni ha de så bra så gör jag ett inlägg sen när jag kommer hem ifrån skolan, pusss<3333

Presentation


Är en tjej med väldigt stort intresse inom musik och har sökt en sån linje i gymnasiet. Jag älskar att ha kul med kompisar. Kompisar är ju självklart ett av mina andra intressen och såklart shoppa och killar. så då vet ni det :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

tycker du om o läsa min blogg ?
 Ja
 Ne

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards