musicis-mylife

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av jennifer sötatse - 29 augusti 2011 16:32

tja. Nu va de ju ett tag sen jag gjorde ett blogginlägg för har typ inte haft lust till de. Idag har jag vart hemma hela dan för imorse missade jag skolbussen o att jag inte mådde så bra imorse.

idag e jag as glad för igår va jag ju på sala mässan i sala me pappa o min kusin,

14:00 stog Ulrik Munther på scenen o skulle sjunga några låtar men innan han sjöng så va de några som jobbade där som kastade ut singnerade afficher o musik skivor av ulrik, jag fick ingen affich men jag fick en av dom 2 skivorna dom kastade ut, för den hamnade precis vid mina fötter jiippiie.

Sen så skulle han singnera, man va tvungen att köpa en skiva för 140:- för att kunna få en singnerad affich på köpet o då va de ju tur att jag fick skivan. 


Men nu har jag inte så mkt mera att skriva, men jag tängte

lägga in en bild på Ulrik när han står vid bordet där han singnerade. 

ha de så bra herrå. <33

 

Presentation


Är en tjej med väldigt stort intresse inom musik och har sökt en sån linje i gymnasiet. Jag älskar att ha kul med kompisar. Kompisar är ju självklart ett av mina andra intressen och såklart shoppa och killar. så då vet ni det :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

tycker du om o läsa min blogg ?
 Ja
 Ne

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards