musicis-mylife

Alla inlägg under september 2013

Av jennifer sötatse - 9 september 2013 10:37

sitter just nu på en lektion och har as tråkigt, fattar typ ingenting om vad man ska göra det enda jag vet är att man ska välja en låt som betyder mycket och berätta varför den betyder nått och jag valde ''Bless the broken road'' med Rascal Flatts. Älskar en låten riktigt mycket. 


Snart har vi lunch och då ska jag nog låna studion och sjunga lite och ta med mig lite sällskap, för det är nämligen så att jag har sång lektion imorgon och läxan är att man ska välja en valfri låt man vill sjunga och tror att jag kanske ska välja ''it´s not too late'' med Demi lovato. Får bara se om jag klarar dom tonerna.


tidigare idag så hade vi gränsnittingsdesign och det innebär att man får hålla på mycket med photoshop och redigera bilder. Vilket jag tycker är skit kul,

Men nu orkar jag inte skriva nått mer så ni får ha det så bra ni som läser detta nu haha :D       

denhär bilden med bilen har jag själv redigerat för att jag hade grymt tråkigt haha men tycker den blev rätt bra :D<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en tjej med väldigt stort intresse inom musik och har sökt en sån linje i gymnasiet. Jag älskar att ha kul med kompisar. Kompisar är ju självklart ett av mina andra intressen och såklart shoppa och killar. så då vet ni det :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

tycker du om o läsa min blogg ?
 Ja
 Ne

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards