musicis-mylife

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av jennifer sötatse - 19 oktober 2011 23:29

Nu har jag vart runt på internet o kollat efter bilder man kan ha i inlägg o jag sökte på konstiga skor när man söker på bilder, o jag har sparat några bilder som jag kommer lägga upp nu o sen lägger jag upp en spooky bild. ;P


   


Nu lägger jag upp spooky bilden.


Jo gör såhär :

kolla på dom 3 vita prikarna i 10 sekunder, när du har gjort de

så kollar du upp i taket i 20 sekunder så ska du få se nått riktigt läskigt o därhär e ju inte säkert om de funkar på alla men de går på mej :D

        

Av jennifer sötatse - 19 oktober 2011 22:15

Hey hey, jag kollade nyss in www.fokis.se och tittade på hennes nya nageldesign o dom naglarna va så fantastiskt snygga sen gick jag in på google o ledate lite naglar som hon har designat o jag tängte lägga in några snygga bilder på hennes naglar som hon tidigare har designat.


 

Shit så snygga naglar eller va tycker ni ?


puss på er <33       

Presentation


Är en tjej med väldigt stort intresse inom musik och har sökt en sån linje i gymnasiet. Jag älskar att ha kul med kompisar. Kompisar är ju självklart ett av mina andra intressen och såklart shoppa och killar. så då vet ni det :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

tycker du om o läsa min blogg ?
 Ja
 Ne

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards