musicis-mylife

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av jennifer sötatse - 21 oktober 2011 16:05

Tja tja bloggen, idag har jag typ inte gjort så mkt förutom vart i skolan och pluggat hela dan, sen när skolan slutat så var de dags för att gå på komfermationsläsning i 2 timmar. När man är i skolan e de liksom super jobbigt för vi får typ läxor hela tiden + att vi har prov nästan hela tiden typ 4 prov i veckan (drygt).

Så nu har man ju börjat längta tills man börjar gymnasiet för då får man liksom känna nytt folk o kan vara sej själv från hela början, men de e 1 år kvar men jag har redan börjat funderat mellan 3 linjer o de e typ, musik, media eller desiga kläder typ om  de finns för de e liksom de jag vill göra me mitt liv helt enkelt.

Nu har min syster kommit hit oxo så o jag har saknat henne så enormt mkt.

Men snart ska man börja packa inför helgen för jag ska till min kontaktfamiljo imorn kanske vi åker till uppsala o hittar på nått roligt. Sen e man ju oxo svartsjuk på en klasskompis för på måndag åker hon till U.S.A (florida) o ska vara där i 2 o en halv vecka, jag vill oxo till U.S.A jue.

Men just nu har jag inte så mkt mera o skriva men ni får ha de så jätte bra o hoppas ni har en riktigt trevlig helg.


Puss

Presentation


Är en tjej med väldigt stort intresse inom musik och har sökt en sån linje i gymnasiet. Jag älskar att ha kul med kompisar. Kompisar är ju självklart ett av mina andra intressen och såklart shoppa och killar. så då vet ni det :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

tycker du om o läsa min blogg ?
 Ja
 Ne

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards