musicis-mylife

Alla inlägg den 5 december 2011

Av jennifer sötatse - 5 december 2011 20:47

Tjatja.Nu e jag hemma från biblan fett skönt när vi kom hem så åtvi kyckling o potatissallad o de va super gott,sen fick jag låta pappas data så nu har jag setat här etttag nu o där emellan har jag tvättat kläder så nu har jag rena klädertills imorn :DImorn ska jag va me en kompis efter skolan.Just nu sitter jag o kollar på byggfällan me pappa o snackaom att han som utsate familjen för de där e feg fyfan va arg man blir ibland.Dehär va mitt sista inlägg för idag jag skriver kanske ett imorn om jag får tag på en data haha men ha de så bra :)<3

Av jennifer sötatse - 5 december 2011 16:13

Tjatja.

just nu sitter jag o väntar på biblan o jag väntar på att pappa ska hämta mej, sen när jag kommer hem ska jag soovaa

e så jävla trött så de e inte sant.

Idag har jag typ vart i skolan o haft tråkigt som vanligt o imorn har jag engelska prov o jag kommer o få f (IG) på de.

Igår va jag ju till uppsala me mamma o hennes assistenter. vi köpte domdär skorna jag la upp bilder på i ett annat inlägg sen köpte vi underkäder till mej o mamma, sen typ va vi hungriga så vi åkte till max o åt o efter de bar de av hemåt.

Imorse hade jag jätte svårt att ta mej upp ur sänger jag ville bara sova.

Imorn i skolan kommer de nån till vår skola som ska prata om nått jag venne direkt vad hon ska prata om men de e i alla fall bättre en att plugga, sen på onsdag har vi elevens val, på förmiddagen fick jag kör o på eftermiddagen fick jag Ipad sen på torsdag vet jag inte va jag ska ha för de har vi inte fått reda på en men hoppas jag får nått bra.


Men ni får hare så bra o så kanske jag gör ett inlägg senare vi får se om jag har en data ens då men ha de så bra

bye bye :)<3

Presentation


Är en tjej med väldigt stort intresse inom musik och har sökt en sån linje i gymnasiet. Jag älskar att ha kul med kompisar. Kompisar är ju självklart ett av mina andra intressen och såklart shoppa och killar. så då vet ni det :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

tycker du om o läsa min blogg ?
 Ja
 Ne

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards