musicis-mylife

Alla inlägg den 7 december 2011

Av jennifer sötatse - 7 december 2011 13:24

Tjatja bloggen.Just nu sitter jag i skolan o vi har elevens val o jag har iPad just nu o de e fett niceVi skulle typ göra egna låtar o jag har redan gjort de o min lärare tyckte att den va bra men de tyckte inte jag att den va,Tidigare idag asså på förmiddagen hade jag kör me några kompisar o vi sjöng lite jullåtar som vi ska sjunga upp inför hela högstadietNär de e avslutningen innan vi har jullov o jag e lite smått nervös för de haha.Imorn har vi oxo elevens val o då har jag italienska haha de ska faktiskt bli ganska spännande.Just nu tänker jag inte skriva så mkt mera för nu vill jag hinna me o kolla lite andra saker på internet som jag ska ha tid me att kolla påO saker haha men ni får ha de s bra o sen kanske jag skriver ett inlägg senare men de beror på om jag har en data eller inte, menNi får ha de sÅ bra byebye <33

Presentation


Är en tjej med väldigt stort intresse inom musik och har sökt en sån linje i gymnasiet. Jag älskar att ha kul med kompisar. Kompisar är ju självklart ett av mina andra intressen och såklart shoppa och killar. så då vet ni det :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

tycker du om o läsa min blogg ?
 Ja
 Ne

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards