musicis-mylife

Alla inlägg den 13 december 2011

Av jennifer sötatse - 13 december 2011 16:48

När jag kom hem idag fick jag reda på att mamma ska få en ny mobil för hennes gick sönder för

nån dag sen, men jag blev så jävla arg för hon ska få en Iphone 4s faaan!!

jag vill oxo ha en ny mobil min e liksom tejpad o allt skit dryg mobil

sen typ låser den sej ibland o då får jag typ damp..

Men annars idag har de varit bra, jag gjorde omprov i so o fick ett E bättre en F i alla fall

sen på engelskan har jag typ fått ett E men de e ett svagt E fann jag måste klara de.

sen när vi hade rast va de as roligt för jag o några kompisar gick in på toan o släckte lampan o låtsades ha fest 

så vi typ hoppade omkring där inne o vi hade en liten lampa men vi sjöng på fest hos mange, electropop, mistletoe o lite sådär, sen gick vi o skaffade papper o skrev på pappret typ fest hos tjejerna och jennifer kommer inte riktigt ihåg va de stog på lappen men de va i alla fall roligt.

Jag har lite panik nu för jag o två kompisar till ska ju sjunga inför hela högstadiet nästa onsdag när de

e sista dan i skolan men en av låtarna vi ska sjunga kan jag inte riktigt inte texten utantill på den andra värsen men 

får väl söka på youtube.

Ikväll 21:00 på kanal 5 kommer de twilight o den måste jag se.


men aja nu tänker jag inte skriva nått mera för jag orkar inte men ni får ha de så bra bye :)<3

 

Presentation


Är en tjej med väldigt stort intresse inom musik och har sökt en sån linje i gymnasiet. Jag älskar att ha kul med kompisar. Kompisar är ju självklart ett av mina andra intressen och såklart shoppa och killar. så då vet ni det :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

tycker du om o läsa min blogg ?
 Ja
 Ne

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards