musicis-mylife

Alla inlägg den 12 december 2011

Av jennifer sötatse - 12 december 2011 19:59

tjatja.

Igår vart jag lite besviken för när jag messade me pappa o pratade om dehär me piercing så sa han

att på east street e åldersgränsen 18 men om man han förelder me så e de 15 årsgräns, faan aa då e de

bara o vänta jävla skit.

Just nu sitter jag i vardagsrummet me mamma o kollar på tv o ska snart plugga ska nämligen göra omprov imorn o so

o jag venne om jag kommer lyckas men jag hoppas att jag gör de.

fyfan va jag längtar tills jag ska till stockholm de ska bli så roligt.

Men messt av allt just nu längtar jag till piercing vill verkligen ha en.

Kanske ska skriva lita va jag har gjort idag me, till o börja me vaknade jag upp o gjorde mej iordning

inför skolan sen när jag va klar så gick jag till bussen o ställde mej där man väntar, sen när klockan va 10 i står vi fortfarande o vänar på bussen men den kom aldrig, sen kom vittinge bussen så jag gick på den o åkte till skolan

o när jag har varit i skolan ett tag så fick jag höra att bussen som jag väntade på hade kört av vägen o de satt några i bussen, sen va de oxo en liten wallers buss som hade kört ner i diket.


Just nu kan jag inte skriva så mkt mer för jag måste plugga nu, herrå :P<3

 

east street e de stället jag ska pierca mej på :P

Presentation


Är en tjej med väldigt stort intresse inom musik och har sökt en sån linje i gymnasiet. Jag älskar att ha kul med kompisar. Kompisar är ju självklart ett av mina andra intressen och såklart shoppa och killar. så då vet ni det :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

tycker du om o läsa min blogg ?
 Ja
 Ne

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards