musicis-mylife

Alla inlägg den 11 december 2011

tja

Av jennifer sötatse - 11 december 2011 21:40

heyhey.

Just nu sitter jag o typ kollar runt lite på internet o har typ tråkigt, jag tror jag börjar bli sjuk så kanske blir skola imorn vi får väll se hur jag mår då just nu har jag ont i halsen, i morse mådde jag illa o svimmade nästan så vi får väll se.

I helgen har jag vart hos min kontaktfamilj o dom har typ pyntat o fixat, men de har varit rätt skönt

att ha varit där men på morgon blir de jobbigt för alla hundar skäller typ på morgonen så man vaknar, men

idag vaknade jag inte förren 11 kanske sen gick jag upp o åt frukost o allt.

sen har vi varit på nått liknande ljusparty men de va me köks saker iställe inte lika kul

de va ganska långtråkigt, sen åkte jag hem så nu har jag suttit vid datan ett tag o haft tråkigt va ska man annars göra när de e så kallt ute.

jiippiie de är 1 o en halv vecka kvar i skolan de e fett nice de ska bli as skönt me lov, nästa

onsdag i skolan slutar vi 11 tror jag de blir i alla fall ingen lång skoldag som tur e sen e de inte allst

långt kvar till julafton, jag önskar men pengar o sånt o för pengarna jag sparar o allt vet jag va jag ska göra för dom

jag ska fixa piercing men jag venne vart jag funderar mellan näsan o läppen men jag venne riktigt va jag ska välja men de får vi väll se när de e dags piercingen kanske blir i närheten av nyår jag venne riktigt en få se oxo om jag har pengar oxo då de kostar typ 600:- 


Nu har jag inte så mkt mera så skriva så ni får hare så bra herrå :P

Presentation


Är en tjej med väldigt stort intresse inom musik och har sökt en sån linje i gymnasiet. Jag älskar att ha kul med kompisar. Kompisar är ju självklart ett av mina andra intressen och såklart shoppa och killar. så då vet ni det :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

tycker du om o läsa min blogg ?
 Ja
 Ne

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards