musicis-mylife

Alla inlägg under december 2011

Av jennifer sötatse - 2 december 2011 19:19

Tjatja.

Har ni en bra fredag?

de har i alla fall jag just nu sitter jag o kollar på vampire diries som jag har missat typ hela början på

faan. men innan de har jag suttit o kollat på tvserch.co då kollade jag på Titanic II o har inte sett klart den en men de e ganska bra men jag kan säga att första filmen e bättre, men andra filmen e mer spännade o lite mer anorlunda.

Sen sitter jag o äter fruktsallad nu mmm de e jätte gott + att jag väntar på att idol ska börja nu e de ju typ bah 3 stycken kvar o de e ju, Amanda, moa o robin o jag hejar på robin o moa.

Idag e jag typ trött o dels så har jag haft prov o vart på komfermationsläsning o de håller på i 2 timmar o de e en lång tid så man hinner ju o bli trött.


Just nu hinner jag inte skiva nå mer så vi får höras <33

Av jennifer sötatse - 1 december 2011 18:04

Tjatja bloggen.

nu va de ganska länge sen jag skrev ett inlägg men har inte haft tid typ.

Innebandyturneringen vart rolig o vi kom till semifinal sen förlorade vi typ allt.

Idag har jag färgat håret (rött) de vart ganska bra e i alla fall nöjd me resultatet, vart i skolan, i skolan var jag på läkarbesök o synen vart godkänt o allt blev

gokänt da som tur e.

På lördag ska, jag, mamma o nån mera in till uppsala för vi ska köpa 2 par skor till mej o 1 par till mej för de e sånt här ta 3 betala för 2 o jag har hittat skit snygga skor jag vill ha som jag kommer o lägga upp på bild snart, sen ska vi köpa lite underkläder till mej vi får väll se om jag hittar något fint som jag vill ha.

Jiippiie idag e de bara 24 dagar kvar till julafton o de ska bli så jävla skönt me jullov fan jag ska sova hela tiden fett nice.

Men vi får höras sen o så får ni ha de så bra bye bye :)<3


Skit snygga skor jag vet. :P<3    

Presentation


Är en tjej med väldigt stort intresse inom musik och har sökt en sån linje i gymnasiet. Jag älskar att ha kul med kompisar. Kompisar är ju självklart ett av mina andra intressen och såklart shoppa och killar. så då vet ni det :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

tycker du om o läsa min blogg ?
 Ja
 Ne

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards